söndag 6 mars 2011

Fullt upp

Igår var det fullt ös från det att jag gick upp. Började med frukost och lek med Elina. Kom någonstans där på att jag inte hade något att ha på mig på festen på jobbet på kvällen. Ringde syster och frågade om hon skulle med till A6 för lite snabbshopping. Japp det ville hon men först fika hos min mormor och morfar.

Jag älskar mormors bullar, jag vet inte vad hon gör men de är lika goda jämt!

Efter fika bytte jag Elina mot min syster för en sväng till A6. När vi sitter i bilen börjar nån konstig lampa att blinka, det första jag gör är självklart att fundera igenom vilken knapp jag har råkat trycka på nu. Då fick min smarta syster idéen att vi skulle kolla i boken som ligger i bilen. Vi hittar där att det troligen är fel på automatlådan. Men nä det hinner vi inte bry oss om så vi fortsatte till A6. Sprang igenom var enda butik för att sedan köpa var sin klänning i första butiken vi gick in i. (lika dana klänningar, i samma storlek.)

Släppte av syster, hämtade upp Elina, upp hemma för att packa och göra ordning på allt som skulle med för kvällen.

Det var en trevlig kväll som innehöll en föreläsning av HV71's fystränare, ett dans fuego-pass, dusch, middag och lekar.
Efter lekarna drog jag vidare hem till Micke där det var lite trevligt folk. Så det blev en helkväll!

En helkväll i rakt hår och sneakers på fötterna :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: