söndag 12 december 2010

Vilken dag...

Dagen började tidigt med mys i soffan tillsammans med Elina. Efter frukost och ett långt bad bestämde vi oss för att hälsa på elinas mormor som var barnvakt åt kusinen. Så en fika och mycket lek senare åkte vi vidare till elinas farmor. Där åt vi man och jag försökte vara social men det slutade med att jag somnade och sov i fyra timmar.

Jag kände mig rättså osocial efter det och vi åkte hem, men tog vägen förbi Max. Jag var trots det kalla vädret sugen på chokladmilkshake.

Resten av kvällen har spenderats i soffan framför Bones och Bäck. Och vi har planerat alla julklappar, nu ska de bara inhandlas också...

Jag tog sista tabletterna i min pencillinkur nyss också och det känns bra. Nu gäller det vara att kroppen piggar på sig så jag slipper vara då trött!

Nu ska jag sova igen. God natt!

Inga kommentarer: