söndag 19 december 2010

Söndagen snart slut

nu måste jag strax gå och lägga mig. För i morgon klockan 06:15 ska jag vara tillbaka på jobbet. Jag har ju varit sjukskriven i två veckor nu och jag ser verkligen fram emot att jobba. Träffa folk och göra något vettigt på dagarna. Men jag är lite orolig över hur min kropp kommer att reagera för jag är fortfarande väldigt sliten i kroppen och otroligt trött.

Dagen började som jag berättade i tidigare inlägg med en rejäl sovmorgon och efter det har vi inte gjort många knop här hemma. Granen har kommit upp och den är nu klädd och fin. Vi lagade mat och åt. Och jag har gjort julens första omgång med kolaknäck, för en gångs skull blev den perfekt. Men som vanligt när jag gör knäck så bränner jag mig på tungan, jag måste ju smaka på smeten. :)

Kvällen har spenderats här i soffan tillsammans med Elina. Vi har myst, tittat på tv, ätit glass och pysslat lite med designen här på bloggen. Vad tycks?

Inga kommentarer: