måndag 6 december 2010

Klagomur


Om någon frågar hur jag mår svarar jag automatiskt att det är bättre. Men egentligen är det inte bättre eller jo det är det på sätt och vis. Jag har inte lika ont i halsen och det är ju bra men istället har jag ont i hela kroppen och det är ju inte bättre. Men jag orkar inte förklara för alla hu jag mår, så frågar ni hur jag mår så kommer svaret att vara bättre för jag vill att det ska vara just det. Bättre alltså!

Det känns i kroppen att jag inte är riktigt pigg, är dötrött och känner mig sliten. Ungefär som att jag inte har sovit på tre nätter...

Jag är uttråkad och vet inte riktigt hur jag ska stå ut med att gå hemma och inte göra något alls, vila är inte riktigt min grej.

Om ni som har orkar läsa denna klagotext har något som ni vill klaga på, stort som litet, så är det bara att skriva det i en kommentar. Det känns lite bättre när man har skrivit av sig...

--via iPhone

Inga kommentarer: