måndag 10 november 2008

måndag.... igen

Nu var det måndag igen. Något säger mig att det kommer att bli en jobbig dag, kanske för att det är så mycke som måste göras. Jobbar först nu mellan 6-11.30, sedan vattenjymps mellan 12-13 fast jag måste gå vid 12.30 för ska vara på banken kl13. Sedan till MVC och träffa Camilla lite snabbt och så ska man hinna äta och städa klart det sista och fånga in Wilja innan mäklaren kommer och ska ha visning. Jag hoppas att det kommer många, eller i varjefall några.

Andledningen till att vi inte har berättat något om lägenhetsköpet förens i bloggen är för att vi bara har blivit utskällda när vi har berättat det. Och sen så har vi ju inte träffats på länge. Jag kanske åker förbi ikväll om ni är hemma, Johan och Anna.

Natten som var har vart en riktigt pina. Jag somnade inte förens vid 00.30, vaknade vid 4 och sedan kunde jag inte somna om. 3,5timmar är alldeles förlite, särskilt för mig. Inte nog med att jag inte kunde sova så har jag riktigt ont i höfterna idag, som jag har haft hela helgen.

Nu ska jag gå och äta lite frukost, klockan är 7.20 så jag tror att det är dax. (klockan och datumet som är under inlägget stämmer inte. Det är den 10/11 kl 07.20)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick visningen? Var det några spekulanter? Är ju nyfiken kan du väl begripa.