lördag 8 november 2008

En händelserik vecka...

Förra veckan var vi och tittade på en trea på Ekhagen. Denna veckan var det budgivning på den. Vi vann och skrev på köpeavtalet i onsdags. Så nu gäller det att vår finfina lägenhet blir såld. Om ni känner någon som behöver en lägenhet så be dom titta in på http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/316169 . Vi flyttar i början av februari. Och visningen av vår lägenhet är nu på måndag kl 18.00. Kom o titta!

I måndags var vi hos banken och jag öppnade nya konton hos handelsbanken. För nu ska vi, jag och mille, ha ett gemensamt konto. Det känns så vuxet.

Var på MVC hos Camilla i måndags också. Lyssnade på Pyrets hjärta, mätte magen och tjötade lite.

Föräldrakurs på onsdagen. Tittade på förlossningsfilm, riktigt jobbigt. Insåg hur rädd jag är för den delen av allt det här. Uscha.

Jag fick ett oväntat sms i veckan också. Tydligen läser Matte's mamma och Matte min blogg. Hoppas att ni hittar något intressant att läsa. Vi måste ses någon dag för det var ett tag sedan nu.

Mycket mer har inte hänt i veckan. Mest bara jobbat. Jobbat 50% hela veckan, det har faktist vart riktigt skönt. Jag har haft ont men inte lika ont som jag har haft när jag jobbat som vanligt. Och de smärtstillande tabletterna gör at jag verkligen kan sova. Jag tar dom bara någon gång i veckan för jag blir som en zombie och däckar. Och sedan sover jag som en stock.

Nu ska jag gå och byta om för att dra med mig Mille till a6 tror jag, för att titta inte köpa!

//Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni ska flytta?
Trodde bara ni skulle värdera lägenheten.
Hoppas den nya lägenheten är fin.
Kramar Emma och Jeppo

Anonym sa...

Men hallå. Man kan faktiskt inte berätta att man köpt lägenhet på sin BLOGG. UTAN ATT FÖRST HA BERÄTTAT DET PÅ RIKTIGT!!!!!!!! MORR MORR MORR.