fredag 21 november 2008

100dagar

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Lusten har inte funnits helt enkelt.

Idag är det 100dagar kvar tills den 1 Mars. Det börjar närma sig känns det som. Fast ändå inte. Jag är juh lite av en tidsoptimist så det är ju låååång tid kvar, fast om man räknar så är det närmare slutet än början. :D

Så vad har hänt sedan sist?
Det har vait dop för Wilmer, min älskade lilla brorson. han var riktigt nöjd i kyrkan och på fikat efter. Mys!

Och sedan har det mest bara vart jobb. just nu tycker jag faktist att det är kul att jobba och gå till jobbet. Så har det inte vart på länge.

Foglossningarna gör fortfarande väldigt ont och har väl blivit lite sämre. Jag har nu även fått ont i ryggen. Och jag sover ungefär varannan natt, men man vänjer väl sig kanske. Jag försöker att fylla i alla papper från försäkringskassan också, vilket inte är lätt. (Jag är sjukskriven på 25%)


Idag kommer det ett par som ska kolla på lägenheten och på tisdag är det visning igen. Så håll tummarna för att den blir såld.

Någon som är såld är Mille, han är helt såld på tradera. Det är hans favorit sysselsättning just nu. Att sitta och titta runt och ibland så ringer han eller så säger han glatt när man kommer hem "Emma, vi/jag vann auktionen på den där... " med ett stort leende. Han är så söt min älskling.

Ikväll så ska vi upp till Jesper och hans Emma och äta pizza och se på film. Vi får se hur länge jag orkar, jag har juh trots allt vart uppe sedan 05.30 idag. Och började jobbet vid 06.15. Så det blir en lång dag.

Imorgon ska vi (jag och mina söta jobbarkompisar) till Dessireé (ännu en söt arbetskompis). Hon har nyss fyllt 30 år så vi ska äta middag och tjöta. Mycket trevligt hoppas och tror jag att det blir.

Nu ska jag fixa lite fika till seniorerna.

Kram emma

1 kommentar:

Anonym sa...

hej! när får jag träffa dej igen? känns som en evighet sen! Kram.