måndag 24 november 2008

Jag ser det snöar..

Jag ser det snöar... och blåser massor utanför fönstret. Härligt värre att vara inne.

I fredags kväll blev det bio, Madagaskar 2, med Jesper och hans Emma. En mysig film men jag föredrar ettan. Sedan pizza hemma hos dom. Jag förstår inte riktigt jag är riktigt sugen på pizza men när jag väl får det så tycker jag inte att det är gott. Deras badrumm blev riktigt fint nu efter renoveringen, de lila väggarna är borta.

Lördagen spenderades med ett par timmar på Bäckadalsgymnasiet med Frida för att kolla runt på olika utbildningar. Sedan hem och vilade för att åka till Dessiree. Mycket trevligt måste jag säga. God mat och härliga vänner! Mycket bättre blir det inte.

Kvällen försvann snabbt och helt plötsligt var det söndag. Och i går så gjordes inte mycke alls.

Känner mig förkyld så idag blir det ingen vattenjympa. Men jag måste komma ihåg att ringa MVC senare idag för att påminna om mitt sjukintyg som går ut i veckan.

Sen så ska jag ring Jessica, boka in en fika kanske. Vad sägs om torsdag?

Imorgon är det visning igen. Jag hoppas att det kommer några spekulanter ivarjefall.

Håll tummarna för oss!
Kram

Inga kommentarer: