måndag 18 februari 2013

Vilken natt

Eftersom jag börjar vid 06.15 varje måndag så är söndagskvällarna heliga för mig, då måste jag få sova tidigt. Så igår gick jag och la mig vid 20.30 för att jag skulle vara pigg och utvilad på jobbet, tog till och med en sömntablett för att vara på den säkra sidan. Lägger mig skönt i sängen och stänger av tvn, direkt hör jag då hur grannarna har fest. FEST! en söndag?!

Tog en tablett till eftersom jag hoppades på att det skulle hjälpa men näpp somnade ändå inte, så vid 22.30 fick det bli ytterligare en tablett. Grannarna hade vid det här laget lugnat ner sig och dansade inte längre men de pratade/skrek på varandra.

Somnade tillslut vid 23 men vaknade vid 00 och var vaken till 03 sen ringde klockan vid 04.50. Vilken antt alltså. Känns som att det inte hjälper med smink idag, kommer att se sliten ut ändå.

Tur att jag bara jobbar till 13.15 idag, sen är det dags för sjukhuset och veckans sprutor.

Hoppas alla får en riktigt bra dag :)

Inga kommentarer: