torsdag 7 februari 2013

Svårt med rubriker

Det är alltid lika svårt att komma på en rubrik till ett blogginlägg tycker jag. Så ofta blir det tillslut att jag struntar i att skriva inlägget.

I varje fall.

Går dag var som i en dimma. Trött och ord som hoppade ur munnen innan jag ens hunnit tänka. Det slutade rätt så bra ändå och om inget annat så har jag en rolig historia att berätta :)

Jag är fortfarande sugen på bullar! Kan fortfarande inte sluta tänka på det.

Jag tog även hand om min lilla ledsedsna tjej igår som tydligen har mycket tankar i huvudet som hon behöver prata om. Och självklart lyssnar jag och karmar mycket. Älskar att hon känner att hon kan prata om allt med mig.

Lite lycklig idag för för en gångs skull så fick jag med mig matlådan till jobbet! Den brukar alltid glömmas hemma. Men inte idag och det tackar jag för

Inga kommentarer: