måndag 4 februari 2013

Is är halt!

Det fick jag lära mig igår. (ja jag visste det innan men fick lära mig det igen igår)

Helt plötsligt försvann fötterna! Jag gjorde en snygg luftfärd och landade tillslut. Eftersom jag höll i systers kamera och annan dyr utrustning så var det det jag tänkte på först, med andra ord så kunde jag inte heller ta emot mig normalt. Men all utrustning klarade sig och det var mitt ena knä, rygg och huvud som fick ta smällen. Självklart fick sig min redan knäppa handled sig en smäll också, inte i närheten samma som knät och det var nog tur för då hade jag suttit här med gips nu.

Istället tillbringade jag några timmar på toan i natt hängandes över tronen. Så fort jag la mig ner blev jag jätteyr och illamående så fick springa till toan och spy.

Det var ett tag sedan jag hade gips nu, väääldigt skönt. Men med min tur (otur) så dröjer det nog inte jättelänge innan det är dags igen.

1 kommentar:

Susanne A sa...

Aj aj aj...... Jag riktigt känner hur ont det gör när jag läser inlägget. Hoppas att hjärnskakningen är bättre idag :)