lördag 16 februari 2013

Oj då

Det har inte blivit så mycket bloggande i veckan. Har haft fullt upp med jobbet och mig själv, ryggen har försökt döda mig denna veckan. Men den har inte fått vinna, jag har gått till jobbet ändå och gjort det jag ska + lite till. Sen att jag har gråtit på kvällarna för att jag har haft så ont att benen knappt har butir mig är en annan sak.

Men från måndag ska jag dra ner på medicinerna rejält. Ska även i samma veva dra ner på sockret igen.
Medicinerna har jag ändå ingen nytta av just nu eftersom det känns som att de inte hjälper, onödigt att ta dem då. Och sockret av den enkla andledningen att jag är inne i mitt sockerberoende igen. Inte bra något av det. Så lika bra att ta tag i det.

Sen ska man väl försöka ta tag i träningen igen men det får bli när ryggen har lugnat ner sig lite.


Idag har jag myst med världens sötaste dotter. Hon har fått gå runt på stan och visat mig vad hon önskar sig i födelsedagspresent. Tänk hon blir 4år om två veckor! Helt sjukt!

Vad ger man en fyraåring egentligen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Närhet och att finnas där

Emma sa...

Närhet, kärlek och att jag finns där är en självklarhet för mig :)

Anonym sa...

Jag vet det, kram till er båda :)