måndag 25 oktober 2010

Sista jobbmåndagen

Idag är det sista jobbmåndagen innan Thailandsresan.

Det var otroligt segt att gå upp i morse, kallt och mörkt. Nu längtar jag verkligen bort till solen och värmen. Men vetskapen om att det är SISTA jobbmåndagen innan resan gjorde det lite lättare att ta sig upp. Om en vecka vid den här tiden sitter jag, eller nej förhoppningsvis ligger jag och sover, i Stockholm.

Vi ska tillbringa ett par dagar uppe i huvudstaden innan vi på onsdagen åker vidare till det varma landet. Jag har föreslagit att vi ska ta ett besök på Junibacken, vad har ni för förslag på saker man kan göra i stora staden? Något som vi inte får missa? Glöm inte att vi har med oss Elina, 1,5år.

Idag ska jag försöka få en läkartid, ska kolla runt på lite resevagnar och börja tänka på vad jag ska packa.

Åhhh nu känns det verkligen som att det närmar sig....

Inga kommentarer: