söndag 31 oktober 2010

0+3!

Idag åker vi upp till Stockholm, där av nollan och nu är det bara 3dagar kvar tills vi åker vidare!

Jag har en känsla av att jag packat helt fel saker. men det hinner jag inte tänka mer på för nu är jag på jobbet och när jag slutar kommer Mille och hämtar upp mig så åker vi direkt.

Just det bra att jag skrev det här för jag kom på att jag har lovat att köpa något att dricka i bilen. Jag ska köra en bit har jag bestämt.

Mina skor gick sönder på vägen hit. De behöver klackas om om limmas lite så kan jag nog använda dem en stund till. Fast det "bästa" med att ett par skor går sönder är att man får köpa nya. :) Det sämsta med att just de skorna gick sönder är att det är mina favorit "fin"skor...

Nu ska jag fortsätta jobbet.

Tjipp*

1 kommentar:

ronja sa...

ha de så bra i värmen! är inte alls avis :P kram