fredag 15 oktober 2010

Full fart....

Nu sitter Elina och jag helt utmattade i soffan en liten stund och tar igen oss efter en eftermiddag som har gått i högsta fart.

Det började med att R* kom med mat. Maten intogs och sedan satte vi oss i bilen och åkte ut till M*. Där gick vi en bra bit och fotade lite, det blev inte så mycket fotat utan mest en massa springandes efter Elina inne i en kohage som var full med löv. Elina hade det riktigt kul och det hade vi andra också.

När vi gick tillbaka mot bilen insåg R* att hon hade tappat sin mobil där uppe vid kohagen. Så vi tog bilen tillbaka och hon fick låna min telefon för att ringa sin. Hon hittade den under en massa löv. :)

Efter att ha släppt av M* på hans jobb så drog vi vidare till IKEA där vi fikade lite och träffade kusinen W* och hans mamma A*. Så då blev det massa mera lek, tills jag insåg att min farfar troligen stod utanför dörren hemma och väntade på oss.

Och väl hemma så stod han där och väntade och hade med sig frukt till Elina, som vanligt. Elina tycker om frukt och slängde i sig ett päron på direkten.

Och ungefär där är vi nu. Det som är kvar av dagen ska vi sitta här tills klockan närmar sig 19 och då ska jag dra vidare, igen...

Inga kommentarer: