tisdag 19 oktober 2010

Måndagen

Efter jobbet igår hämtade jag Elina på dagis som vanligt. Vi myste en stund i soffan och sedan var det dax för ett bvc-besök. Vaccinering stod på schemat. Elina blev ledsen när hon såg sprutan men 30sec efter var hon inte ledsen längre. Min duktiga tjej!

Vi hade en stund att fördriva så vi åkte förbi Milles jobb och sa hej. Efter det tog vi oss till R* där åt vi chokladtårta och bulle och pratade bröllop. Tittade på bilder av den tänkta lokalen, ruinen och på massa klänningar. Åh jag vet inte riktigt vem av oss som tycker att detta är roligast. Jag anmäler mig frivillig till att hjälpa till med allt som kan tänkas komma upp! Åh detta är sååååå kul! :D

Sen efter massa fika och prat tog jag med mig Elina upp till berget för att äta lite mat och vara lite halv social.

Efter en fullsmockad dag så somnade Elina relativt fort.

Inga kommentarer: