måndag 21 september 2009

Tomt på sömnkontot

Hur länge klarar man sig på 4timmars sömn? Inte särskilt länge.

Natten har som ni kanske förstår vart hemsk. Elina har nattskräck och i natt hade hon även ont i magen tror jag. Jag lyckades få sammanlagt 4 timmars sömn så nu är jag helt slut. Mille får nog ta hand om Elina och Zigge en stund så jag får sova... Så får det bli nu går jag och samlar lite mer sömn...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fyllt på!

Somnade vid 10.30 igen och vaknade vid 15. Vilken chock jag fick när jag såg på klockan. Jag trodde att klockan skulle vara max 12. Hela dagen är borta. Nu ska jag iväg till milles föräldrar och äta lite mat.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hemma igen.
Nu har jag och Elina vart på födelsedagsfika hos Ronja. Grattis igen! (vi var ju där och fikade på hennes riktigta födelsedag också). Hennes mamma hade gjort en jättegod tårta, jag brukar inte tycka om tårta så mycke men denna var riktigt god! Det var hallon och vaniljsås i. Elina tyckte att det var jättekul med paketsnöre. Så nu vet alla vad som är ett måste på alla paket som ska till Elina. Nu ska jag göra i ordning här i soffan så ska jag sova. Mille får sova i sängen eftersom det är hans natt med Elina i natt. Jag ska ju upp och börja jobba kl06:15.

Sov gott, det ska jag göra. :)

Inga kommentarer: