måndag 14 september 2009

en ny vecka....

Det skulle vart väldigt skönt att ligga kvar i sängen i morse, den var varm o go. men jag var tvungen att gå upp och jobba. Klockan ringde vid 05:40 och jobbet började 06:15, jag vill ju sova så länge som möjligt.

Kvällen igår spenderades i soffan framför filmen som gick på 5an. "under Toscanas sol". Riktigt mysig film faktist.

Jag har funderat på en liten sak och nu kommit fram till att jag är mest effektiv tidigt på morgonen. Det blir så otroligt mycket gjort när jag kommer hit vid 6 på morgonen.

Inatt hade anordnade Elina en lite skrikfest för oss och resten av huset. Hon tyckte att det passade bra vid 3, det tyckte inte vi. Tillslut tystnade hon när hon fick ligga i våg säng. jag tycker igentligen inte om att ha henne liggandes i vår säng eftersom jag sover så dåligt då. Men ibland är det sista utvägen...

Inga kommentarer: