onsdag 2 september 2009

Ett helt halvt år

Tiden går fort när man har roligt sägs det och jag kan inte göra något annat än att instämma. Elina är idag 6månader. Det är det roligaste, jobbigaste och tuffaste halvåret jag har vart med om hittills.

Tiden har bara försvunnit. Vad har vi hunnit med? En hel del om man jämför med andra som har barn i samma ålder. Vi har vart inlagda på sjukhus, båda två i olika omgångar, vi har haft dop, vi har haft semester, vi har vart i skummeslöv, vart i danmark, mm, mm.

Igår var vi för första gången på öppna förskolan. Mycket trevligt men jag tror att vi ska byta grupp, de andra bebisarna var mellan 10 och 7 veckor.

Elinas kusin har hunnit bli ett år, stora killen. Vi var på födelsedagskalas i helgen som var, mycket trevligt och en väldigt fin tårta. Man kanske kan beställa en sådan när Elina fyller ett år?

Jag ska försöka uppdatera oftare men tiden räcker inte till, särskilt inte nu när jag har börjat jobba.

kram

2 kommentarer:

Anna sa...

Du kan få beställa två. Eller tre kanske tillochmed! Annars kan du ju inspireras av http://bakalitenkaka-tove.blogspot.com/

Emma sa...

Hörde att Elina hade börjat sitta med:)Får ta och träffas snart. Kram Emma