onsdag 17 september 2008

Nu är det ute....

Japp nu vet de flesta redan om det så då kan jag väl lika gärna skriva det här också. Mille och jag kommer att förlova oss inom en snar framtid och i vår, slutet på februari, kommer det ett tillskott till vår lilla familj. Inget djur denna gången, elelr vi vet juh inte riktigt vad det är som lurar där i magen ännu men troligen en liten bebis.

Så vad har hänt mer sen sist? Zigge och vi har börjat en andra aktiveringskurs. Wilja älskar att leka på natten. Jag minns de lugna sköna nätterna när hon sov fram tills klockan var 6 ivarjefall. Nu bvörjar hon leka redan vid 3 vissa nätter, skit ungen.

Näpp nu måste jag fortsätta jobba. Jag ska försöka komma igång med bättre uppdatering igen... vi får se hur det går.

1 kommentar:

Anonym sa...

yehj! en uppdatering! den va efterlängtad :)
Ronja