onsdag 24 september 2008

2008-09-24 En ond onsdag

Japp det är en jobbig onsdag. Jag vaknade med huvudvärk och ont i höften. Mer ont i höften än jag hade i går kväll när jag gick och lade mig. Det brukar var tvärt om, för mig. Men eftersom vi har hund, söta Zigge, så måste jag ut o gå. Ritktigt fint väder var det ute och rättså skönt. Jag hade nog kunnat gå mycket längre om jag inte hade haft så ont. det kändes som att jag inte riktigt fick med mig höger ben, för så fort jag rörde/rör benet så var/är det en skarp smärta som lugnar ner sig när benet har vart stilla en stund.

Så resten av dagen, fram tills jag gick till jobbet, tillbringades framför tvn och en stund i sängen. Jag måste säga att serien "våra bästa år" är en riktig skitserie som man tyvärr ändå fastnar framför.

Jag har börjat med en ny rutin denna veckan. En timmes vila innan jobbet, i sängen med ner dragna persienner. Riktigt skönt och sen så är jag inte lika trött på jobbet då. Fast jag är ändåså döds-trött när jag kommer hem.

Ikväll när jag kommer hem så blir det mackor med smörstekta kantareller, mums! och troligen fotografering av magen.


Ha de toppen!

Inga kommentarer: