lördag 20 september 2008

äntligen helg???

Jo nu är det helg igen men tyvärr är det en jobbar helg. Så jag idag börjar jag min 7dagars arbetsvecka. Känns lite tungt men den gulliga Helena ska hjälpa mig lite.

Nu är det mindre än en vecka kvar till ultraljudet. Det känns så spännande. Äntligen kommer man få se ifall det är någon liten bebis där inne eller om det bara är pizza eller kanske nån liten alien. Super spännande! UL ska vi på på fredag den 26/9 kl 8 tror jag det var.

Just idag mår jag hyfsat, lite illamående men sitter just nu på jobbet och försöker att få i mig lite yoghurt och flingor. Jag får se ifall jag får behålla det eller inte. Får jag inte det så är det bara att försöka en gång till :)

I torsdags och fredags var jag ledig. Så torsdagen spenderade jag med ett besök till sjukgymnasten, fika på jobbet med mamma och Janne Sen var det mest att ta det lugnt. Fredagen där emot Var sovmorgon fram till kl 10 sen en lugn och rejäl frukost. En lång dusch och sedan promenad ner till friskis för att åka med mamma till stan. Hon skulle in på banken och jag gick runt på stan och kollade på kläder inför festen. Jag hittade några alternativ men inget som jag fastnade för direkt Sen var det hem till ekhagen som gällde och äta mat. Sen vänta på att Mille skulle komma o hämta mig så skulle jag släppa av han på hans jobb. After-work för hans del och mys hemma för mig.

Tacos med Ronja och sedan film. En underbar kväll som tyvärr slutade lite tidigare än beräknat. Hoppas att hon mår bättre nu. Jag tittade vidare på filmen, "p.s. i love you". Helt underbar! Den filmen rekommenderar jag alla att se.

Nä, nu måste jag nog fortsätta att jobba, även om det inte är en enda kotte här och tränar än.

Sköt om er!

Inga kommentarer: