tisdag 11 mars 2008

Måndag 2008-03-10

Japp då var det måndag igen och här kommer den efterfrågade uppdateringen jessica.

Så vad har hänt sen sist? En hel del faktist. Blandannat är jag tillsammans med Mille igen, vilket känns underbart. Jag jobbar fortfarande på friskis, denna vecka är det stängning i jkpg som gäller. Jag har klippt mig och färgat håret. Så nu är jag inte superblond längre utan nästan tillbaka till min naturliga hårfärg, fast lite roligare och med slingor. Det känns lite mer seriöst och vuxet på nått sätt och sen så är det rättså skönt att slippa allt det långa håret.

I fredags åt vi, jag och mille, trerättersmiddag på shanghai. Riktigt gott och vi åt faktist där, jag är helstolt över mig själv för att jag åt där. Sedan var det bowling på bowlingarena, jag förlorade.
Sedan var lördagen rättså lugn. Var på aktiveringskurs med Zigge på eftermiddagen och sen snabbt hem o duscha o göra sig i ordning för middagen hos Stefan i måndagsgruppen. Meningen var att jag bara skulle gå dit o äta o sen gå hem, en helt nykter kväll. Men så blev inte fallet. Vi åt o sen så började vi förfesta o sen blev det utgång på olearys och var hemma runt 4 på natten!

Nu måste jag stänga lokalerna här men ska försöka komma ihåg att uttdatera lite oftare.

kram emma*

Inga kommentarer: