lördag 12 februari 2011

Semester :)

Oj vad tiden går fort! Sista dagen i backen idag.

I onsdags var det dax för ännu en dag i backen. En helt underbar dag. Klarblå himmel, strålande sol, nypistade backar, nästan vindstilla, ja helt enkelt perfekt väder för skidåkning. Detta utnyttjades totalt, massor av skidåkning blev det :)



Dagen avslutades med bad på experium, riktigt fint och roligt men dyrt! Vi hittade en utomhuspool där vi hängd ett tag och tittade på stjärnorna.

I förrgår var det skitväder i den bemärkelsen att det snöade, massor! Det gick inte att åka skidor alls så istället roade vi oss på annat håll. Vi tittade runt i affärer och shoppade en del. Det blev nytt skidställ och ett par buffar. Jag är hel nöjd.


Igår var det fint väder men det hade snöat för mycket efter att de hade pistat så det gick inte att åka igår heller. Så den dagen spenderades med att de andra åkte scooter. Undertiden de andra gjorde det så gick Elina och jag en sväng, fotade lite och åkte lite bil. På eftermiddagen vilade jag mest hela tiden, riktigt skönt och välbehövligt.



Gårdagskvällen hade emma och jag för oss själva ute från stugan, ikväll är det killarnas tur. Vi började med bowling, där jag vann stort. Sen lite biljard, där gick det inte lika bra men kul ändå. Sen fortsatte vi till Harrys och hade en av de roligaste kvällarna på länge. :) helt sjuktkul!



Inga kommentarer: