tisdag 8 december 2009

tisdag

I morse fick jag sovmorgon, helt underbart! Jag sov till 10:30. När jag gick upp så blev det en stund på golvet i vardagsrummet med elina. Sedan bad/dusch också detta med elina. och nu sitter jag på jobbet. Dagen har bara försvunnit men jag har hunnit med mycket ändå. Jag har vikt en tvätt, tvättat och hängt en annan tvätt, kört och plockat ur diskmaskinen och jobbat. När jag kommer hem ska jag äta något och sedan försöka göra något till julbordet vi ska ha med jobbet i morgon. Vi ska ha knytis-julbord, alla tar med sig något så det blir nog riktigt gott. Efter knytiset är det konsert med Winnerbäck som gäller.

Pizzan igår var riktigt god. En sanda utan banan men med lök istället. Något som jag rekomenderar. Den var köpt på Ekhagenspizzeria.

Nu ska jag börja plocka ihop här eftersom det börjar dra ihop sig till stägning.

Inga kommentarer: