måndag 7 december 2009

måndag

Idag är det måndag igen. Veckorna bara rullar förbi i en rasande fart.

Lördagskvällen vart riktigt trevlig. Tacosen var underbar! Som jag hade längtat och det var precis lika gott som jag hade föreställt mig.

Idag har jag redan jobbat, började som vanligt vid 06:15 och slutade vid 12. När jag kom hem så lagade jag faktist mat. Jepp du läste rätt. JAG lagade mat! Det händer inte så ofta men det blev faktist riktigt gott. Efter maten så somnade elina så då passade jag och Mille också på att vila lite.

Babysimmer gick riktigt bra idag. Massa med skratt och plaskande från Elinas sida. Det är kul att hon tycker att det är så roligt att vara i vattnet. Helt orädd.

När vi kom hem så ät hon och sedan däckade hon i mitt knä. Riktigt mysigt. Hon satt och tjötade massa och helt plötsligt så bara tystnade hon och "tappade" huvudet rätt på min mage så sov hon.

Efter den lilla vilan så blev det massa lek och mamma/mormor/b-m kom förbi en snabbis när hon var ute och gick med hundarna. Elina tyckte att det var riktigt roligt och det gjorde jag också.

Nu sover hon efter en lång dag och jag tittar på tv och väntar på att mille ska komma hem med pizzan...

Inga kommentarer: