fredag 20 juni 2008

Midsommarafton- 20/6

Att det skulle bli ett inlägg per dag visade sig vara omöjligt för mig.


Så vad har hänt sedan sist?

- Zigge har blivit vaccinerad, han var jätte duktig och gjorde succé på Djursjukhuset.

- Min bärbara dator har krachat, är nu inlämnad på pc city. Så jag får se vilka bilder och filer som är kvar. Det tar mellan 3-4 veckor innan den kommer tillbaka troligen, om jag inte har tur då kan det ta några dagar.

- Frida har fått jobb som jordgubbsplockare, ivarjefall några dagar. Hoppas på bra väder.

- Sverige har åkt ur EM, mot Ryssland med två mål.

- Jag längtar fortfarande efter Mille, bara 23 dagar kvar!!!

- Jag ska fira midsommar ute på hökensås med släkten och i kväll ska jag laga mat med Jesper och Emma.

Jag har även fått en liten rapport från Mille. De har kommit fram, i tisdags, och det är riktigt varmt och fuktigt.

Glad midsommar

Inga kommentarer: