lördag 14 juni 2008

Lördag, 14/6

Japp då var jag tillbaka och ska försöka att uppdatera lite oftare.

För alla som inte vet så åker Mille iväg nu på måndag. Han ska vara borta i 4 veckor/1 månad. Det är hela hans familj som ska åka ner till Iran och hälsa på släktingar. Jag kommer att sakna Mille så oerhört mycke, men jag ser framåt, jag håller nedräkningen. Inte tills han åker utan tills han kommer tillbaka :)

Så för att han ska veta lite vad som händer här hemma medans han är borta så kommer jag att försöka att ha en daglig uppdatering. Vi får väl se hur bra det går.

Vad har hänt sedan sist? Inte särskilt mycke faktist. Jag jobbar fortfarande på friskis. Zigge går på sina promenader med mormor och morfar eller med mig o mille eller med min mamma. Han har fyllt 1år (10/5). Han har fått en ny kompis, Enzo. Enzo är Helenas (min jobba-kompis) hund. Han är en bordercolli.

Nu börjar fotbollen igen så nu måste jag sluta... Sverige - Spanien. Just nu står det 1 -1

Ha det toppen.
Många kramar från emma*

Inga kommentarer: