lördag 5 april 2008

Fredagen den 4

Så nu har denna dagen också gått. Dagen bestod mest av jobb och städning, för släkten (eller ja okey, mormor, morfar, farmor, farfar, barbro, och min bror) har vart här på kalas för mig idag. Jag bjöd på jätte god smörgås tårta och en kaka som jag hade bakat. Mumsigt värre. Det var trevligt att de kom. I presenterna , nej man blir aldrig för gammal för att få paket, fick jag pengar som ska användas till ett par skor. Trevligt att ni kom!

Mille dök inte upp. Jag sa som vi tjejer brukar säga till han tidigare på dagen: "du behöver inte komma, du gör som du vill." Men det är klart att jag förväntade mig att du skulle komma. Så just nu är jag mest ledsen och sårad. Jag är inte sårad över att han inte kom utan för att han istället åkte "minimoppe" (fiddy) med sina kompisar. Om han inte hade kommit för att han inte orkat eftersom han vart sjuk och luggit hemma och sovit istället hade det inte alls vart samma sak. Men det fattar tydligen inte killar. Åh, jag blir så ledsen. Jag fyller år EN gång om året man kan åka "minimoppe" alla andra dagar. Jag förväntade mig att du skulle finnas vid min sida under kalaset och nu blev det in så? Är det så viktigt att umgås med sina kompisar att man struntar i sin flickväns födelsedagskalas?!?!?!

Sov gott

Inga kommentarer: