onsdag 12 november 2014

Jäklar i min låda vad tiden går

Nu var det sjuuuukt länge sedan jag skrev här.

Så var har hänt sen sist? Man kanske ska göra en lista...


  • Börjat dejta
  • Blev med pojkvän.... hur gick det till?
  • Helt plötsligt blev jag med sambo... Ja ni fattar att det är samma person som jag först började dejta va?
  • En barndomsdrömgick i uppfyllelse, fick se Backstreet Boys live! Helt galet!
  • En Winnerbäck-konsert
  • En till Winnerbäck-konsert  
  • Några hotell övernattningar
  • Sprang midnattsloppet med min fina Fia. En hel mil! 
  • Tjejhelg i Götet
  • Ny soffa beställd
  • Låååång semester i somras, 6 veckor!
  • En av de veckorna tillbringades i fina Onsala, älskar den platsen.
  • Ett till brorsbarn föddes, mitt fina gudbarn :)
+ mycket mycket mer!!


Inga kommentarer: