måndag 15 juni 2009

Måndag igen

Veckorna bara flyger förbi.

Femtio års festen var riktigt trevlig. Massor med mat. Och sedan när man sitter där och öser in gaffel efter gaffel med mat så kommer en magdansös och ger mig dåligt samvete. Så nu måste jag komma igång med träningen igen så jag kan fortsätta att frossa i mat och allt annat gott. Snälla någon dra med mig till friskis så kan vi träna! För om inte någon drar dit mig så tror jag inte at jag kommer dit.

Efter all mat åkte vi hem till födelsedagsbarnet och åt tårta. Alla andra dansade men jag och Elina tillbringade resten av kvällen på övervåningen tittandes på tv och sovandes. Riktigt mysigt. Och bättre blev det när man hörde hur roligt mille hade det där nere.

Igår, söndag, hjälpte vi Elinas faster att flytta. Hon flyttade till en jättefin lägenhet i Hjo. Så medan hon och mille åkte till mullsjö för att hämta en soffa så gick jag och Elinas farbror ut o gick. Vi gick i lite mer än två timmar, inkluderat ett stopp på glassrestaurangen Moster Elin. Supergod glass och inte farligt dyr. Väl värt ett besök. Så där köpte jag inflyttningspresenten till moster m, ett presentkort på glass.

Ha det underbart.
Ps. Webalbummet är uppdaterat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars faster som ska behöva bo i Hjo, men det har kanske blivit bättre på 25 år? Men jag undrar jag...Ann-Marie